W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz zwrotu jest przesyłany drogą elektroniczną wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia lub można pobrać go ze strony UOKiK wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html . WYROBY MEDYCZNE NIE PODLEGAJA ZWROTOWI.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
BodyNatural Anna Frankiewicz
ul. Andersa 15/312
41-200 Sosnowiec
ul. Gen Andersa 15
41-200 Sosnowiec
NIP: 6442873780
tel. + 48 880 095 985
tel: + 48 508 289 456
mail: info@detoxpure.pl